Novinky Média v pohybu aneb motion grafika 12. 4. 2016 napsal/a socialsharks Ať už brouzdáte kdekoliv na internetu, je velká šance, že jste na pár příkladů narazili. Jestli si to nemyslíte, zde vám osvětlím, co všechno motion grafika je a kde jste jí všude mohli vidět. Číst více »
Novinky Big Shock! na Snapchatu: Když je produkt hrdinou 6. 4. 2016 napsal/a socialsharks Osobní zóna. Pojem, jehož význam se v sociálních médiích neustále a dynamicky mění. Před pár lety jsme se báli, jak uživatelé Facebooku snesou náš sponzorovaný příspěvek v moři statusů svých nejbližších. Loni jsme zas přemýšleli, jestli reklama na Instagramu není už trochu moc. Rok 2016 pak jednoznačně patří Snapchatu. Značky napříč světem si lámou hlavu, […] Číst více »
Novinky Facebook Bootcamp z pohledu tvůrce obsahu 25. 3. 2016 napsal/a socialsharks Na Facebook Bootcamp existují dva druhy přednášek. Jedny o kreativách a tvoření toho nejpoutavějšího obsahu. Druhé zase o reklamách, aukcích a konverzích. Ani na tom pražském, který se odehrál 22. března v Bio Oko, a měli jsme tu čest se na něj jako zástupci agentury podívat, tomu nebylo jinak. Zástupci Facebooku přesto hned několikrát zmínili, […] Číst více » bootcamp facebook
Novinky Jak se žije s Reakcemi na Facebooku? 8. 3. 2016 napsal/a socialsharks Na rozšíření tlačítka „To se mi líbí“ jsme čekali dlouho. Rozšíření, které zabrání trapným faux pas. Rozšíření, díky nimž už nebudeme lepit roztomilé reakce pod smutné artikly. Tlačítko „To se mi nelíbí“ jsme od začátku klepů považovali za očividné, ale zároveň byznysově nevhodné řešení. Jen si to vezměte. Obohatit své médium o funkci, kvůli níž […] Číst více »
Novinky Další tři tipy, jak vytunit text 28. 2. 2016 napsal/a socialsharks Zatímco v prvním článku jsem rozvíjel diskusi o větách, tentokrát si mažu na chleba slova. I krátká věta bez klišé a vaty totiž může být příšerka. Zbraní, kterými i jinak poučený textař může zabít článek, je pořád ještě habaděj. Neskromně tedy polykám své písemné nedostatky a vyrážím mýtit další mýty. Číst více » copywriting text
Případovky Případovka: Facebook Canvas & Teta Drogerie: 63% konverzní poměr 19. 2. 2016 napsal/a socialsharks V posledních několika týdnech jsme měli úžasnou možnost si jako jedni z prvních na světě pohrát s významnou novinkou Facebooku – reklamním formátem Canvas. Ten sliboval nejen dosud nevídanou interaktivitu a hravost, ale i jedinečný způsob vyprávění příběhu. Jak se nám líbí a jakých výsledků dosáhla naše první česká vlaštovka? Číst více »
Novinky První tři rady, jak vylepšit text 19. 2. 2016 napsal/a socialsharks Píšu. Každý den. Přes deset let. Ať už své povídky, větší články do SCORE nebo pidiřádky pro klienty v Socialsharks. Stejně jako řada mých kolegů, i já vám podškrábnu, že k lehké klávesnici se člověk musí „propsat“. Datlovat, datlovat, datlovat – pořád a do zblbnutí. Kurzy vás možná naučí teorii. Jedině praxe vám však dodá jistotu a lehkost. Číst více »
Analýzy Inspirace Snapchat – síť pro hranatou generaci 8. 2. 2016 napsal/a socialsharks Kdokoliv si v mém okolí nainstaloval Snapchat, doprovodil tuto svou akci sprškou nesouhlasných výkřiků. „Na co to je? Koho to může bavit? Vůbec nechápu, o co tady gou.“ Je to vážně hlína sledovat. Kór proto, že jde z velké části o lidi, kteří se sociálními médii živí, každý den si zvykají na nové trendy a jsou […] Číst více » minecraft mladá generace snapchat social media
Novinky Jak na HR marketing na sociálních sítích 24. 1. 2016 napsal/a socialsharks Hledáte nové zaměstnance? Většinu firem napadne LinkedIn. No jasně, kde jinde začít hledat než na profesní sociální síti. V Česku a Slovensku dohromady tato síť překonala hranici milión uživatelů. Jen na Facebooku v Česku je jich ale přes 4 500 000. A především, jestli chcete nabírat, musíte začít tam, kde vaši potenciální zaměstnanci opravdu tráví čas. […] Číst více »
Novinky Virtuální měna ve Swarmu (konečně) slibuje velké věci 21. 12. 2015 napsal/a socialsharks Sledovat kroky společnosti Foursquare, konkrétně s jejich sociální sítí Swarm, je jako být přilepený u nějakého napínavého seriálu. Už je tomu totiž rok a půl co tahle firma rozehrála jednu dlouhou, nesmírně poutavou strategickou bitvu. Bitvu o vlastní ziskovost. V květnu 2014 tnulo Foursquare zásadním způsobem do aplikace, která byla pro řadu lidí (a pro […] Číst více »