Novinky Co nám naznačil World Emoji Day? 18. 7. 2016 napsal/a socialsharks V neděli 17. července jsme slavili tzv. World Emoji Day. Minuli jste ho? O nic jste nepřišli. Jen o jeden trendy hashtag na Twitteru a tweety plné zběsilých kombinací emotikonů. Tento novodobý svátek si dokonce vysloužil vlastní hymnu, twitterovou výzvu (aby lidé publikovali svých padesát nejoblíbenějších emotikonů) i vlastní událost na Facebooku, k níž se ve výsledku přidalo ani ne dvě stovky […] Číst více »
Novinky Reklamy na Snapchatu jsou za dveřmi 14. 6. 2016 napsal/a socialsharks Zapněte si Snapchat a užijte si to. Už brzy se v této populární platformě uhnízdí první regulérní reklamy. Dle serveru Adweek totiž došlo ke spuštění největšího rozšíření této sociální sítě od jejího vzniku v roce 2011. Rozšíření, které umožní prokládat obsah na reklamou – stejně jako je tomu třeba na konkurenčním Facebooku. Co všechno o této masivní změně […] Číst více » snapchat
Analýzy Inspirace Novinky Proč je skvělé, že Microsoft kupuje LinkedIn 13. 6. 2016 napsal/a socialsharks Microsoft kupuje LinkedIn. Zatímco se ozývají kritické hlasy, že se odehraje obdobný neúspěch jako v případě Googlu a Google+, já osobně tomuto spojení věřím, protože to vidím přímo z první řady. A teprve nyní, když si uvědomuji potenciál možných příležitostí, si v duchu říkám: no jasně, proč mě to nenapadlo! Číst více »
Novinky Co jsme si odnesli ze Snapujem? 28. 5. 2016 napsal/a socialsharks V krásných kancelářských prostorách českých vývojářů SRTV se 26.5. odehrála akce Snapujem, první česká konference o Snapchatu. Prezentovali jsme na ní naši případovou studii Big Shock! na Snapchatu aneb Když je produkt hrdinou a s chutí si poslechli o postupech a výsledcích Coca-Coly, Milky či Mattoni. Příjemné odpoledne v hlavní roli s nejprogresivnější sociální sítí […] Číst více » snapchat snapujem
Analýzy Logo je jen začátek. Kam kráčí Instagram? 16. 5. 2016 napsal/a socialsharks Nové logo Instagramu vzbudilo napříč celou komunitou uživatelů této sociální sítě mnoho vášní. Osobně patřím k minoritě, která je z úprav vzhledu a loga vyloženě nadšená. Jednoduchost totiž potřeboval Instagram jako sůl. Už třeba proto, aby mohl kdokoliv logo nakreslit během pěti sekund a aby se doplňkové aplikace typu Layout a Boomerang vizuálně sjednotily. Černobílé […] Číst více » instagram
Novinky Instagram má nové logo 12. 5. 2016 napsal/a socialsharks Poprvé za svou pětiletou existenci Instagram mění design svého loga a vydává se cestou ikonického flat designu. Z původního loga zůstává pouze odkaz na zažitou podobu „polaroidu“. Ten se v podstatě omezil jen na dvě tučné obrysové linky, vyvedené v bílé barvě. Podkladem pro ikonu se stal barevný přechod, který odkazuje na duhovou paletu filtrů, typických pro tuto […] Číst více »
Novinky Čtyři předpoklady pro úspěšný vstup na Snapchat 9. 5. 2016 napsal/a socialsharks „Kdo není v roce 2016 na Snapchatu, jako kdyby sociálně neexistoval! A kdyby nebyl Don Draper smyšlená postava a žil v současnosti, hotely Hilton by neinzerovaly nikde jinde!“ Číst více » snapchat social media
Inspirace X… Y… Challenge! 19. 4. 2016 napsal/a socialsharks Reklama na Facebooku je bezesporu efektivní a nabízí velmi sofistikované cílení. Co když to ale už brzy nebude stačit? V internetovém prostředí se nyní setkávají tři po sobě jdoucí generace, označované jako X, Y a Z. Zatímco ty první dvě tvoří současnou ekonomicky aktivní populaci a internet považují za zdroj informací a komunikační nástroj, ta poslední, […] Číst více »
Analýzy TEST: Jak nová pravidla pro text overlay ovlivňují reach 18. 4. 2016 napsal/a socialsharks Facebook údajně, Bůh žehnej Zuckovi, ruší pravidlo 20 % a nahrazuje jej jiným. Není to úplně pravda. Jedná se zatím o časově omezený test, jak množství textu v obrázku ovlivní zkušenost uživatele (a marketéra) s Facebookem. Nové pravidlo jsme několik dní testovali u našeho klienta Big Shock! a nyní se chceme podělit o výsledky. Číst více » facebook případová studie test text overlay
Inspirace Jak jsme na Snapchatu rozdávali mikiny 14. 4. 2016 napsal/a socialsharks V článku Když je produkt hrdinou jsme líčili, v čem konkrétně tkví kouzlo používání Snapchatu pro brandové účely. Vzývali jsme nenucenost obsahu, upřímnost sdělení, přímou komunikaci s lidmi a důraz na komentování aktuálního dění. A rovněž jsme zmiňovali, že pokud chce značka vstoupit na Snapchat, musí zapomenout na obvyklosti marketingu na sociálních sítích. Číst více » bigshock snapchat soutěž