Skip to content Skip to footer
← Zpátky na web
Socialsharks Blog BLOG
shark@socialsharks.cz
Socialsharks Blog
shark@socialsharks.cz

Analýzy

Analýza: Jak jsme nechali fanoušky rozhodovat živě

5. 12. 2016 napsal/a socialsharks

Rozhodli jsme se v Socialsharks vyzkoušet další populární novinku – živé hlasování pomocí emotikonů na Facebooku. Opět jsme tak pohotově zareagovali na jednu z dalších novinek na sociálních sítích, a toto hlasování jsme v Česku otestovali jako jedni z prvních v rámci firemního profilu.

Číst více »

Novinky

Poselství z Web Summitu pro všechny marketéry

22. 11. 2016 napsal/a socialsharks

Ze zahraničních konferencí přijedu vždy namotivovaný, protože je skvělé vidět, jak svět spěje mílovými kroky kupředu. Pokaždé však narazím na každodenní problémy a neochotu měnit zavedené pořádky. Ale z posvátné krávy jsou nejlepší bifteky.

Číst více »

Novinky

Lajky vám faktury nezaplatí

10. 11. 2016 napsal/a socialsharks

Agentury jsou občas tak zuřivě ponořené do získávání fanoušků a “lajků” pod příspěvky, že to až vypadá, jakoby zapomněly, že jsou to živí zákazníci, kteří nakupují zboží a služby. Že jsou to skuteční lidé, kdo firmě vydělává a umožňuje jí existovat – ne siluety na Facebooku a vajíčka na Twitteru. Ale téměř na každé konferenci […]

Číst více »

Z akvárka

Proč jsem začal vlogovat?

14. 10. 2016 napsal/a socialsharks

Před pár lety jsem začal studovat YouTubovou scénu a nyní se taky stávám “youtuberem”. Konkurence a trollové se posměšně baví v kanceláři a opovrhují nad mým absurdním narcismem. Zbytek mi to chválí a podporuje mě, abych neřešil kvalitu, ale soustředil se na obsah, který chtějí konzumovat. Moje denní agenda, je jako asi u jakéhokoliv jiného CEO dost […]

Číst více »

chief shark chief shark vloguje marketing social media social media agency vlogger youtuber

Z akvárka

Z YOUTUBERA MARKEŤÁKEM PART II.

7. 10. 2016 napsal/a socialsharks

Máme tu druhou část naší minisérie “Z Youtubera markeťákem”. Tentokrát, jak už bylo avizováno, se dozvíme více o životě Social media specialisty v akvárku od Terezy Čencové aka LuxyLady2. Terka s námi zatím v akvárku plave jen dva měsíce, ale i za tak krátkou dobu měla možnost nakouknout do hlubin marketingu na sociálních sítích a […]

Číst více »

agency life marketing social meda agency socialsharks YouTube youtuber z youtubera marketakem ze zivota v akvarku zraloci

Z akvárka

Z YOUTUBERA MARKEŤÁKEM PART I.

29. 9. 2016 napsal/a socialsharks

V posledních měsících se nám to v akvárku jen hemží novými přírůstky. Dva z nich, naši noví Social media specialisti a taky Youtubeři Pavel Paradýs aka Blazer a Tereza Čencová aka LuxyLady2 se rozhodli podělit o svoje dosavadní zkušenosti z pohledu social media consumers a creators. Rozpovídali se o tom, jaké to je dívat se […]

Číst více »

agency life marketing socialsharks YouTube youtuber z youtubera marketakem ze zivota v akvarku zraloci

Případovky

Případovka: Big Shock! Brazil Mix – Jak jsme vyprodali letní limitku?

29. 8. 2016 napsal/a socialsharks

Letošní léto patřilo v Socialsharks Big Shocku Brazil Mix. Tato letní limitovaná edice oblíbeného energetického nápoje si totiž zvolila sociální média jako svůj jediný marketingový kanál. Na rozdíl od svých předchůdců, příchutí Watermelon a Cherry, se tak nepředstavila veřejnosti v televizní kampani, ale výhradně na Facebooku, Instagramu a Snapchatu. Jak se jí dařilo? A především jaké formy komunikace a […]

Číst více »

Novinky

Hledáme Ads žraloka

10. 8. 2016 napsal/a socialsharks

Je nás skoro 30, do našich rukou se na sociálních sítích svěřují značky jako Dr.Max, Teta drogerie, Big Shock, Jobs.cz a Prace.cz, Mokate, Corny, UniCredit Bank a mnoho dalších. Máme pobočku v Gruzii, úzce spolupracujeme s Facebookem a našimi ad accounty proteče pár miliónů každý měsíc. Každý náš social media specialista či manažer má velmi […]

Číst více »

Novinky

3 zbraně, kterými Instagram Stories válcuje Snapchat

3. 8. 2016 napsal/a socialsharks

„Kopírka Snapchatu, nedostatek vlastní invence, zničení kouzla Instagramu, zbytečnost.“ Facebook teprve před několika hodinami oznámil a rovnou nasadil novou funkci Instagramu – Stories – tedy funkci, která zcela bez skrupulí instaluje do populární obrázkové platformy esenci konkurenčního Snapchatu. A jak se již během oznamování dalo očekávat, setkal se s negativními reakcemi z různých koutů internetu. Komunikaci […]

Číst více »

Analýzy Inspirace

Ultimátní příručka Pokémon GO nejen pro marketéry

18. 7. 2016 napsal/a socialsharks

K dnešnímu dni jsem utratil 1 200Kč za Pokébally. Za poslední týden jsem ušel přes25 km a věnoval tomuhle fenoménuvíc jak 20 hodin svého času. Pokémon GO, aktuálně nejstahovanější aplikace na světe i v ČR. 

Číst více »

Page navigation
  • «
  • ‹
  • Page 5
  • Page 6
  • Current Page 7
  • Page 8
  • Page 9
  • ›
  • »
shark@socialsharks.cz
Socialsharks Blog
Facebook LinkedIn Instagram
© 2025 Socialsharks Blog
© 2025 Socialsharks Blog