Skip to content Skip to footer
← Zpátky na web
Socialsharks Blog BLOG
shark@socialsharks.cz
Socialsharks Blog
shark@socialsharks.cz

Novinky

Hledá se Superbrand!

25. 4. 2017 napsal/a socialsharks

Ve spolupráci se Superbrands hledáme značky, které vládnou na poli sociálních sítí. Zapojte se také a nominujte svůj oblíbený brand i vy!

Číst více »

Novinky

Xeroxův případ: Ještě víc muziky v 5 tipech!

19. 4. 2017 napsal/a socialsharks

Klient by si měl ze spolupráce s agenturou ideálně odnést krom výsledků také další zkušenosti, které mu pomůžou rozvíjet značku. Je velmi frustrující, když žádné rady ani pokusy předat kus know-how nepadají na úrodnou půdu. Tohle ale není “hejtovací” článek. Naopak. Tohle je “pidi-kejska” o tom, jak to hezky funguje, když si někdo nechá poradit. […]

Číst více »

Případovky

Případovka: Big Shock! Winter Edition – Jak medvěd prodával limitky

11. 4. 2017 napsal/a socialsharks

V létě 2016 jsme s naším klientem Big Shock! zahalili sociální sítě do zelené. Pouze prostřednictvím sociálních sítí Facebook, Instagram a Snapchat jsme v rekordním čase vyprodali letní limitovanou edici Brazil Mix ještě v průběhu srpna. A vzhledem k úspěšnosti letní kampaně a efektivitě sociálních sítí jako jediného marketingového kanálu, jsme s další limitovanou edicí znovu dostali důvěru předvést […]

Číst více »

big shock case study

Analýzy Novinky

Facebook stories? Oh, snap!

30. 3. 2017 napsal/a socialsharks

Facebooku se před lety nepodařilo ani po několikátém pokusu koupit platformu Snapchat. Tak se ji rozhodl zlikvidovat. Co znamená nová funkce Facebook stories pro Snapchat? Jak nová funkce ovlivní influencer marketing. Čísla z minulosti nám napoví. Nejdůležitější z nich pro vás shrnul Tomáš “Xerox” Dvořák v krátkém článku:

Číst více »

Novinky

Veganská chvilka poezie, aneb když vás publikum vybučí

28. 3. 2017 napsal/a socialsharks

“Z malé jiskry velký oheň bývá.” Přísloví, které platí dvojnásob na dvou místech: V parném létě na hnoji… a na Facebooku (hledej pět rozdílů!). Vyprávět by o tom mohla Mlékárna Kunín, jejíž poetická soutěž nabrala o dost jinačí obrátky, než zřejmě čekala. Nepostřehli jste? Nevadí. Všechno podstatné najdete tady.

Číst více »

Analýzy Inspirace

Xeroxův případ: Za málo peněz, hodně muziky. Doslova.

16. 3. 2017 napsal/a socialsharks

Nemusíte mít milionové rozpočty, abyste dělali skvělé výsledky. Na Facebooku to jde za pár set korun. Stačí vědět, kdo jsou vaši potenciální fanoušci a jak jsou zvyklý konzumovat obsah na sociálních sítích. To celé kombinovat s vhodným vizuálem a… někým, kdo tomu rozumí. 

Číst více »

Z akvárka

SOCIALSHARKS GRUZIE: Po 2 letech jedničkou na trhu

25. 1. 2017 napsal/a socialsharks

Každý se mě ptá, proč Gruzie. Už od založení Socialsharks v České republice jsme měli ambice jednou působit mezinárodně a spravovat sociální sítě našich klientů po celém světě.

Číst více »

Analýzy

Co nás naučilo porno (o socialu)

9. 1. 2017 napsal/a socialsharks

Pro někoho pouhá odpolední kratochvíle, pro nás ohromný zdroj dat. Největší stránka s erotickým obsahem na internetu zveřejnila svoje roční insighty. A je to porno! 23 miliard návštěv celosvětově za rok 2016 nám poskytuje víc dílčích poznatků než jakýkoliv online průzkum. Co nám tahle data říkají o chování lidí a jaké si z toho odnést ponaučení? Tom „Xerox“ Dvořák […]

Číst více »

Inspirace Novinky

5 SOCIAL MEDIA trendů pro rok 2017

6. 1. 2017 napsal/a socialsharks

Na zdi v kanceláři máme napsáno, že měníme marketing. Mnoho lidí se domnívá, že sociální média mění chování uživatelů. Ač to tak pro nezasvěceného může vypadat, tak tomu tak není. Mise Facebooku to podle mě vystihuje nejlépe: Dát lidem “Power to share”. Sociální sítě nám dávají další způsoby, jakými komunikovat. A právě to, jak firmy […]

Číst více »

Analýzy

Analýza: Černoši a imigranti pokazí sentiment, ale nemají vliv na tržby

4. 1. 2017 napsal/a socialsharks

Jediný černoch v letáku dokáže proměnit profil firmy na sociální síti v černou kroniku lidské slušnosti. O tom se přesvědčil řetězec Lidl. Jejich reakce je ovšem učebnicově správná. Rád bych budoucím generacím marketérů na datech ukázal a dodal odvahu všem, kteří váhají, že každá taková krizovka má světlo na konci tunelu.

Číst více »

Page navigation
  • «
  • ‹
  • Page 4
  • Page 5
  • Current Page 6
  • Page 7
  • Page 8
  • ›
  • »
shark@socialsharks.cz
Socialsharks Blog
Facebook LinkedIn Instagram
© 2025 Socialsharks Blog
© 2025 Socialsharks Blog