Skip to content Skip to footer
← Zpátky na web
Socialsharks Blog BLOG
shark@socialsharks.cz
Socialsharks Blog
shark@socialsharks.cz

Novinky

Tři důvody, proč dát šanci mobilní aplikaci LinkedIn

8. 12. 2015 napsal/a socialsharks

Slušelo by se zvolat: konečně! Konečně nám totiž do mobilních telefonů přistála aplikace LinkedIn v takové podobě, jakou by si to profesní sociální síť zasloužila. Předchozí verze totiž spíše než intuitivní aplikaci do kapsy připomínala webovou verzi stránky, násilně přizpůsobenou mobilním zařízením. I proto jsme se na „LinkedIn nové generace“, jak lze aktuálním updatu aplikace […]

Číst více »

Inspirace Novinky

3 myšlenky z #discoverfbig

6. 11. 2015 napsal/a socialsharks

Televizi se podařilo zasáhnout miliardu lidí během 67 let. Smartphony to dokázaly za 5 let. Není větší analogie k tomu, jak rychle se vyvíjí sociální sítě. V článku najdete 3 myšlenky a 1 tip, které nás zaujaly na pražské konferenci Discover Facebook and Instagram.

Číst více »

Z akvárka

Hostili jsme Johnyho Machette: Proč jsou Youtubeři dobří?

19. 10. 2015 napsal/a socialsharks

Zatímco před rokem se o slavných, nejen českých YouTuberech hovořilo jako o internetových celebritách, dnes bychom se již nebáli je nazvat celebritami bez přívlastku. Navzdory masivnímu nárůstu jejich popularity se však stále jedná o entitu, které řada firem nepřikládá váhu a ne zcela rozumí jejímu vysokému vlivu. A proto jsme nejen pro nás, ale i […]

Číst více »

Celebrita Sociální sítě YouTube

Analýzy Novinky

Vyzkoušeli jsme Instagram Ads

15. 9. 2015 napsal/a socialsharks

Ačkoliv Instagram Ads budou v Česku dostupné až 30. září, my jsme si je už stihli otestovat u našeho klienta Big Shock!. A jaké jsou naše dojmy?

Číst více »

Novinky

Twitter spouští reklamy nejen v České republice

4. 9. 2015 napsal/a socialsharks

„Rychlý, čistý, bez reklam. A vidím na něm jen to, co na něm vidět chci.“ Taková byla dlouho charakteristika těch největších výhod mikroblogu Twitter. A pokud jste se někdy bavili s aktivním uživatelem téhle platformy a ptali se ho, v čem že má vlastně Twitter navrch před Facebookem, zřejmě odpověděl nějak podobně. Jenomže zatímco značky […]

Číst více »

Novinky Z akvárka

Hledáme social care specialistu

31. 8. 2015 napsal/a socialsharks

„V Albertu meloun nemají. :(„ „To si ztrčte do p*dele, podělaný halal, zas*aný imigranti, nikto je tu nece“ „Máte v Průhonicích ještě levandulová mýdla?“ „Jinde už nenakupuji, jste nejvíc, kartu výhod mám!“ „Na Vaši etyku vam chčiju.“ Pokud tě tyto komenty nechávají chladným/nou, zajímá tě vhled do hlav Facebookových uživatelů, rád lidi přesvědčuješ o opaku, […]

Číst více »

Inspirace

O socialu na E-shop víkendu

4. 8. 2015 napsal/a socialsharks

V jihočeských Vodňanech proběhla tento víkend první česká třídenní konference se zaměřením na e-shopy a my jsme spolu s bývalým kolegou Jakubem Křenkem vedli workshop o datech na sociálních sítích, jak je najít, zpracovat a použít. Od soboty až do půli neděle probíhala jedna přednáška za druhou na různá téma z e-commerce. Paralelně bylo možné […]

Číst více »

Analýzy Novinky

Facebook se přizpůsobuje inzerentům

29. 7. 2015 napsal/a socialsharks

Video je stále populárnější. Facebook to moc dobře ví a snaží se čím dál tím více konkurovat YouTube. Jeho nové funkce autoplay nebo počítání zhlédnutí videa po 3 vteřinách vedly k faktu, že 70% videí je nahráno přímo na Facebook, místo sdílení z jiných platforem. Taky se přiblížil tím, že začne nabízet možnost monetizace pro […]

Číst více »

Analýzy

Je pravý sloupec tím pravým?

8. 7. 2015 napsal/a socialsharks

„Pravý sloupec na Facebooku nemá smysl. Nikdo na něj nekliká,“ říká mi klient. “A co vy o tom vlastně víte?” ptám se v duchu. Dobrá, možná že i on už někdy zkoušel vytvořit reklamu na Facebooku, a proto dospěl k takovému dojmu. Ostatně, má částečně pravdu – pokud spustíte jedinou kreativu a budete sledovat její výkon, […]

Číst více »

Novinky

Facebook představil nové metriky zobrazující dobu odezvy a míru odezvy

20. 5. 2015 napsal/a socialsharks

Facebook pomalu přidává nové funkce měření. Admini nyní vidí vlastní dobu a míru odezvy. Tento krok souvisí s novinkami, které Facebook již oznámil (například Messenger jako nástorj customr care například i pro eshopy), a s jeho posunem ještě více k nástroji péče o zákazníky.

Číst více »

Page navigation
  • «
  • ‹
  • Page 8
  • Page 9
  • Current Page 10
  • Page 11
  • Page 12
  • ›
  • »
shark@socialsharks.cz
Socialsharks Blog
Facebook LinkedIn Instagram
© 2025 Socialsharks Blog
© 2025 Socialsharks Blog