Novinky Tři důvody, proč dát šanci mobilní aplikaci LinkedIn 8. 12. 2015 napsal/a socialsharks Slušelo by se zvolat: konečně! Konečně nám totiž do mobilních telefonů přistála aplikace LinkedIn v takové podobě, jakou by si to profesní sociální síť zasloužila. Předchozí verze totiž spíše než intuitivní aplikaci do kapsy připomínala webovou verzi stránky, násilně přizpůsobenou mobilním zařízením. I proto jsme se na „LinkedIn nové generace“, jak lze aktuálním updatu aplikace […] Číst více »
Inspirace Novinky 3 myšlenky z #discoverfbig 6. 11. 2015 napsal/a socialsharks Televizi se podařilo zasáhnout miliardu lidí během 67 let. Smartphony to dokázaly za 5 let. Není větší analogie k tomu, jak rychle se vyvíjí sociální sítě. V článku najdete 3 myšlenky a 1 tip, které nás zaujaly na pražské konferenci Discover Facebook and Instagram. Číst více »
Z akvárka Hostili jsme Johnyho Machette: Proč jsou Youtubeři dobří? 19. 10. 2015 napsal/a socialsharks Zatímco před rokem se o slavných, nejen českých YouTuberech hovořilo jako o internetových celebritách, dnes bychom se již nebáli je nazvat celebritami bez přívlastku. Navzdory masivnímu nárůstu jejich popularity se však stále jedná o entitu, které řada firem nepřikládá váhu a ne zcela rozumí jejímu vysokému vlivu. A proto jsme nejen pro nás, ale i […] Číst více » Celebrita Sociální sítě YouTube
Analýzy Novinky Vyzkoušeli jsme Instagram Ads 15. 9. 2015 napsal/a socialsharks Ačkoliv Instagram Ads budou v Česku dostupné až 30. září, my jsme si je už stihli otestovat u našeho klienta Big Shock!. A jaké jsou naše dojmy? Číst více »
Novinky Twitter spouští reklamy nejen v České republice 4. 9. 2015 napsal/a socialsharks „Rychlý, čistý, bez reklam. A vidím na něm jen to, co na něm vidět chci.“ Taková byla dlouho charakteristika těch největších výhod mikroblogu Twitter. A pokud jste se někdy bavili s aktivním uživatelem téhle platformy a ptali se ho, v čem že má vlastně Twitter navrch před Facebookem, zřejmě odpověděl nějak podobně. Jenomže zatímco značky […] Číst více »
Novinky Z akvárka Hledáme social care specialistu 31. 8. 2015 napsal/a socialsharks „V Albertu meloun nemají. :(„ „To si ztrčte do p*dele, podělaný halal, zas*aný imigranti, nikto je tu nece“ „Máte v Průhonicích ještě levandulová mýdla?“ „Jinde už nenakupuji, jste nejvíc, kartu výhod mám!“ „Na Vaši etyku vam chčiju.“ Pokud tě tyto komenty nechávají chladným/nou, zajímá tě vhled do hlav Facebookových uživatelů, rád lidi přesvědčuješ o opaku, […] Číst více »
Inspirace O socialu na E-shop víkendu 4. 8. 2015 napsal/a socialsharks V jihočeských Vodňanech proběhla tento víkend první česká třídenní konference se zaměřením na e-shopy a my jsme spolu s bývalým kolegou Jakubem Křenkem vedli workshop o datech na sociálních sítích, jak je najít, zpracovat a použít. Od soboty až do půli neděle probíhala jedna přednáška za druhou na různá téma z e-commerce. Paralelně bylo možné […] Číst více »
Analýzy Novinky Facebook se přizpůsobuje inzerentům 29. 7. 2015 napsal/a socialsharks Video je stále populárnější. Facebook to moc dobře ví a snaží se čím dál tím více konkurovat YouTube. Jeho nové funkce autoplay nebo počítání zhlédnutí videa po 3 vteřinách vedly k faktu, že 70% videí je nahráno přímo na Facebook, místo sdílení z jiných platforem. Taky se přiblížil tím, že začne nabízet možnost monetizace pro […] Číst více »
Analýzy Je pravý sloupec tím pravým? 8. 7. 2015 napsal/a socialsharks „Pravý sloupec na Facebooku nemá smysl. Nikdo na něj nekliká,“ říká mi klient. “A co vy o tom vlastně víte?” ptám se v duchu. Dobrá, možná že i on už někdy zkoušel vytvořit reklamu na Facebooku, a proto dospěl k takovému dojmu. Ostatně, má částečně pravdu – pokud spustíte jedinou kreativu a budete sledovat její výkon, […] Číst více »
Novinky Facebook představil nové metriky zobrazující dobu odezvy a míru odezvy 20. 5. 2015 napsal/a socialsharks Facebook pomalu přidává nové funkce měření. Admini nyní vidí vlastní dobu a míru odezvy. Tento krok souvisí s novinkami, které Facebook již oznámil (například Messenger jako nástorj customr care například i pro eshopy), a s jeho posunem ještě více k nástroji péče o zákazníky. Číst více »