Když přijde na hokej, míříme do útoku. Online i offline.

V Česku je pár jistot: pivo je nejlepší vychlazené, v neděli se chodí na řízek… a když je hokej, kouká se celá republika. Mistrovství světa v ledním hokeji je z pohledu značek něco jako olympiáda pozornosti. Kdo chce zaujmout, musí hrát naplno. Naštěstí v tom nejsme v Socialsharks žádní nováčci a pár hokejových utkání jsme s klienty zdárně odehráli.

 

Tesco poprvé na ledě

Tesco se poprvé stalo Oficiálním sponzorem Mistrovství světa IIHF. A my jsme se s nimi vydali na led. Doslova i obrazně. Vznikla plnohodnotná 360 kampaň, která spojila televizní spoty, billboardy, sociální sítě, instore komunikaci i sponzoring zápasů. Hokejové hlášky jako „levá a pravá kuřecí křídla“ nebo „doručení až do branky“ lehce zdomácněly a bylo je těžké přehlédnout.

Na sítích jsme celkovou komunikaci podpořili soutěžemi a reaktivním obsahem, který těžil z aktuálního dění na ledě. Kampaň rezonovala nejen mezi fanoušky, ale především mezi běžnými zákazníky, kteří si kuřecí křídla z Tesca kupovali s úsměvem na rtech.

Pohádka pro Škoda Auto, benchmark pro ostatní.

Spojit hokej a pohádky? Proč ne. Když se hraje doma, může se stát cokoliv — i to, že se z kampaně pro Škoda Auto stane nový benchmark. Scénáře se Jiřímu Strachovi psali přímo na míru a vznikla „Domácí hokejová pohádka“, série videí, kde Strach společně s Táňou Malíkovou humorně „režírují“ osudy českého týmu a to zdárně ke zlaté medaili.

Výsledek? Násobné překonání KPIs, tisíce sdílení, komentáře plné chvály. A hlavně — lidé, kteří si kampaň pustili znovu, protože je prostě bavila. To je branding building, jak má být.

Za zmínku určitě stojí i naše hokejové kampaně v minulých letech. V roce 2021 fanoušci získávali hokejové karty v Messenger Botovi. Rok na to jsme se vydali favoritem spolu s Andreou Bezděkovou a Tomášem Zástěrou do finského Tampere. Se Saskií Burešovou jsme odstartovali 86. ročník mistrovství, natočili hokejové kalendárium a dopřáli si chvilky hokejové poezie v podání ambasadorů Škoda Auto.

Sledujtesociální sítě Socialsharks i Škoda Auto. Nová hokejová kampaň už klepe na dveře.

Raiffeisenbank: Když se komunikace trefí pod víko.

V době, kdy byl hokejový obsah všude, jsme s Raiffeisenbank dokázali vytvořit kampaň, která nezapadla a přinesla skvělé výsledky. Videa s influencery, soutěžní posty, reakční grafiky, zapojení poboček i zaměstnanců. To vše pomohlo namíchat smysluplný hokejový mix.

A co víc, klient byl vidět, slyšet a vnímán jako značka, která hokejem skutečně žije.

KFC kyblík ke každému zápasu.

Pro KFC AmRest jsme usmažili pořádně křupavou hokejovou kampaň. Hokejové kyblíky jsme doprovodili real-time obsahem, kde jsme se s lehkostí pustili do role hokejových komentátorů   a fanoušky tak bavili chytrým copywritingem, který trefoval přímo do šibenice. Zapojení fanoušků stránky pro nás bylo klíčové, a tak jsme každý zápas proměnili v interaktivní content. Soutěže a vtipné glosy rozpumpovaly engagement a zároveň nenápadně, ale efektivně promovaly samotný produkt. Výsledek? Vítězná kombinace zábavy, relevance a chutné nabídky. To vše upečeno dozlatova.

Hokej dáváme levou zadní. A pravou taky.

Když se řekne hokej, my už víme, co to znamená. Emocionálně nabitý prostor, kde se musí hrát chytře, rychle a bez zbytečných faulů. Protože když se spojí silný insight, dobrý kreativní nápad a perfektní exekuce napříč kanály je to gól.